Kontakta vår support

Många frågor kan du själv få svar på här på sidan. Du kan även kolla i vår supportwiki.  Finner du inte ditt svar på din fråga där så hjälper vi dig gärna.

För att kontakta oss, använd formuläret nedanför. Beskriv ditt ärende så tydligt som möjligt.

När vi tagit emot ditt ärende så får du ett ärendenummer.
Vi återkommer till dig så fort vi kan, vanligtvis inom en arbetsdag.

Så skickar du in ditt ärande.

Du kan skicka in ditt ärende på två sätt:

  1. Skicka in ditt ärende till support@ppam.se
  2. Klicka på knappen ”Vad kan vi hjälpa dig med?” längst ner till höger på sidan.

Sök i vår supportdatabas för svar på våra vanligaste frågor och supportärenden.

Din anläggnings förmåga

Växelriktaren

Sunny Portal

Ditt användarnamn är din epost-adress. Till din inkorg har inloggningsuppgifter skickats från noreply@sunnyportal.com . Hittar du inte mailet, dubbelkolla i skräppostinkorgen.

Här är en länk du kan få ett nytt lösenord på om du glömt bort det.

www.sunnyportal.com/templates/forgotpassword.aspx

Administrera din anläggning

Alla våra anläggningar är unika. För att underlätta för dig som kund så har vi samlat de vanligaste vägarna till våra leverantörers system här.